Oldal betöltése folyamatban...
EN | HU
Számlaszám: OTP Bank 11735005-20550806
/storage/app/uploads/public/5d1/e0b/8ec/5d1e0b8ecb1e5197275000.jpg

„Boldogasszony… anyai palástod fordítsd oltalmunkra!” Kora hajnalban indultunk el Zarándokvonattal, a magyarság legnagyobb búcsújára, Csíksomlyóra. Az utunk fárasztó volt, de a zarándoklat áldozat. Sok ember vett körül minket szeretettel, és ezt törekedtünk viszonozni. A szívünk mélyéből jött, hogy jók legyünk, és ezt sikerként éltük meg. Talán a legnagyobb keresztalja a miénk volt. A Misszió Tours zarándokai 1400 fővel vonultak fel a hegyre és mi mentünk a menet elején. Vihettük a keresztet, a zászlókat és a táblát. Nagyon dicsérték a gyerekeinket, hogy milyen szépen vonultak gyalogosan. 12 kilométert tettünk így meg szombaton. A székelyföldi kegyhelyen közösen imádkoztunk, és megéltük, hogy a Teremtő Atya szeretetből hívott az életbe, és hogy a Boldogasszony igazi Égi Édesanyánk. Felmásztunk a hegyre. Végig a keresztúton. Idén is esőben haladtunk felfelé, de ez nem akadályozta célunk elérését. Együtt voltunk lélekben is az ott jelenlévő közel félmillió hívővel. Őseink hitében megerősödve imádkoztunk szeretteinkért, azokért akik gondoskodnak rólunk, és azokért akik lehetővé tették, hogy ott lehessünk. Nagyon messzire, és nagyon szép helyekre jutottunk el. Rácsodálkoztunk, hogy ezek a területek részei voltak a történelmi Magyarországnak több, mint egy ezredéven át. A vasútállomásokon ezrek köszöntöttek minket zenekarral és énekkel. Pogácsával, süteménnyel kínáltak, virágot és vizet adtak nekünk. Így gondolnak vissza a gyerekek a zarándoklatra: „Nekem minden tetszett!” „Nem vártam el semmit ettől az úttól, de a programokon meglepődtem. Bizonytalanság volt bennem, féltem, hogy milyen lesz. Aztán kellemesen csalódtam, nekem nagyon tetszett ez a hely. Nagyon szép tájakat láttam.” „Feledhetetlen élmény a túrázás, amikor a meredek hegyet másztuk meg. Ott, abban a pillanatban éreztem meg, hogy milyen jó, hogy itt vagyok.” „Nagyon örülök annak, hogy sok mindenkit megismerhettem. Köszönöm a lehetőséget!” „Ezt a kirándulást nem könnyű összefoglalni…. új barátokat és nagy élményeket szerezhettem…. nagyon élveztem!” „Nagyon gyönyörű volt a kilátás és a táj. Ami nekem a legjobban tetszett, az a rengeteg ember volt. Nagyon jó érzés számomra, hogy csak miattunk jött ki ennyi ember az állomásokra, és hogy összetartozunk.” „Egy kicsit fárasztó volt az idefelé út, de nagyon jó érzés volt, amikor 23 órakor vártak minket.” „Nagyon finom volt a kaja, és nagyon kedvesek voltak a segítők, nagyon jó volt a hangulat a vonaton.” És boldogok vagyunk mi felnőttek is, akik hálát adhattunk Csíksomlyón: ilyen jó, szeretnivaló gyerekekért, akik figyelmességükkel és szeretetcselekedeteikkel, megismételhetetlen valóságukkal örömmé tettek minden napot e zarándoklaton. Isten áldja a támogatókat, a szervezőket és a gyerekeket! „Hadd legyünk mink is tiszták, hősök, szentek: Hazánkat így mentsd meg!”

Heti Útravaló - 2024. 16. HÉT
Az 50 napos húsvéti ünnepkör történéseit elevenítették fel az ÁGOTA Közösség fiataljai Kiskunfélegyházán