Ilyen a huszadik ÁGOTA® Tábor
Integrációs programsorozat 2014
Integrációs programsorozat 2013
Integrációs programsorozat 2012
Minden gyermeknek családban van a legjobb helye
Interjúk
Dél Alföldi regionális bűnmegelőzési fesztivál 2017 szeptember 09.
Videók
KĂ–SZPEM®kĂ©zikönyvek magyarul-angolul
Róluk... írták... I.
Róluk... írták... II.
About them... for them... I.
About them... for them... II.
Kirándulás a Bükki Nemzeti Parkban - ÁGOTA® Alapítvány - Állami Gondoskodásban Élő és Veszélyeztetett Fiatalok Támogatásáért Alapítvány

Kirándulás a Bükki Nemzeti Parkban

Vissza az előző oldalra!
Szívesen jutnak eszünkbe a kellemes emlékek, például a szilvásváradi kirándulás, ahol Magyarország egyik legszebb természeti kincséhez, a Szalajka-völgyhöz látogattunk el. 60 fővel mentünk a kirándulásra, úgyhogy szép nagy számmal, sokat barátkozva, túráztunk. A kirándulás célja volt, hogy a családok megismerjék a Bükk hegység természeti értékeit és, hogy egy kellemes kikapcsolódásban részesüljünk.
Korán reggel indultunk a busszal Bács-Kiskun megyéből. A családok döntő többsége még nem járt Szilvásváradon, csak hallott róla, hogy gyönyörű hely. Amikor megérkeztünk, az első utunk az erdei kisvonat volt, ami elvitt bennünket a Fátyol-vízeséshez. Páratlan szépség tárult elénk, és a csobogó víz hangja csilingelt a fülünkbe. Egy darabig gyönyörködtünk e természeti ritkaságban, majd az erdei utat és a kis patak folyását követve gyalog indultunk lefelé. Menet közben megnéztünk egy kis erdei múzeumot is. Visszaút egy kicsit hosszú volt, de az erdő szépsége kárpótolt mindenkit a fáradságért. Mi felnőttek sokat beszélgettünk, a gyerkőcök pedig fel-le futva, megmászva minden lehetséges helyet, tették meg a távot. Amikor leértünk, nagyon jóízűt ebédeltünk. Sokan a pisztrángot kóstolták meg. Ebéd után felkerestük a bobpályát, mert sokan szerették volna kipróbálni. Többünknek soha nem volt még lehetősége erre. Ezen a kiránduláson megismerkedtünk a Bükk hegység természeti értékeivel, láthattunk egy páratlan kincset, a Fátyol-vízesést. A gyerekek megismerkedtek az erdei kirándulás szabályaival, amit be is tartottak. Megállapítottuk, hogy nem kell azért külföldre menni, hogy az ember gyönyörűt lásson. Magyarország is tele van csodálatos, felfedezni való helyekkel.
Köszönet a Szent Ágota Gyermekvédelmi Szolgáltatónak az ingyenes busz biztosításáért.